• TAIG
  • TAIG
  • TAIG
  • TAIG

Nieuw absurde spelshow bij Holland Evenementen Groep

ZOELEN Patrick Janssen van de Holland Evenementen Groep heeft weer wat nieuws. Dit keer de officiele licentie van de #1 MTV hitserie: The Almost Impossible Gameshow. Een absurde spelshow die zo moeilijk is dat deelnemers 40 levens krijgen om 4 levels te halen en het dan nog niet lukt. In dit onmogelijke programma uit de stal van de Endemol Shine Group meten moedige deelnemers zich met 25 ongelooflijk eenvoudige, maar toch zo vreselijk moeilijke games. Bij voorkeur in een Superhero pak. Hilarisch leuk om te zien én te doen ... en te doen ... en te doen! Je blijft namelijk proberen, want de winnaar maakt kans op €1.000!

Eigenaar Patrick Janssen: ,,Toen ik hoorde van deze hilarische comedyshow zag ik het gelijk voor me. Een unieke kans om weer iets unieks te hebben en ons winteraanbod te versterken. Het bleek echter een pittge klus, maar uiteindelijk een schot in de roos. Te leuk! Net zoals bij Wipeout ging er wel weer veel aan vooraf. Licentieovereenkomst tekenen met Endemol Shine, Superhero pakken maken in China en natuurlijk alle spellen exclusief laten produceren, want niets is zo in een winkel te koop. Al met al zijn we er bijna jaar druk mee geweest, maar is het uiteindelijk - met de input van de producers van de echte Almost Impossible Gameshow én de hulp van de professionele spelshowbouwers Stagebrothers - gelukt om het tv-programma om te bouwen naar een live event format. Het resultaat is hilarisch.

DIGNITY? WHO CARES! De stelling van het programma maakt veel duidelijk 'Nobody ever keeps their dignity'. Janssen verklaart: ,,Het is gewoon heel erg grappig en onmogelijk en ja, je laat je bij deze games nog weleens van een andere kant zien dan men van je gewend is. Dat breekt grenzen en komt de teamspirit en broederschap tegemoet. Prima teambuilding dus!'.

Holland Evenementen Groep gaat The Almost Impossible Gameshow inzetten als standaard spelshow tijdens hun all-in The Party concepten. Volgens Patrick Janssen waren die avonden al uiterst compleet met onbeperkt eten, drinken, casino, DJ en zelfs openlucht bioscoop, maar miste er gewoon weer iets nieuws. ,,Iets ludieks wat leuke foto's en herinneringen oplevert en waar mensen over na zouden praten. Daar gaat het tegenwoordig toch echt allemaal om", volgens Janssen. ,,We gaan het nu groots aanpakken met een grote reclame campagne die door reclamebureau TOON uit Geldermalsen is opgezet. Echt heel gaaf met onder andere 4 gigagrote banners op snelwegmasten in week 41 en 42. Degene die overigens ons via onze Facebook pagina als eerste laat weten welke 4 masten dat zijn, krijgt 4 gratis toegangstickets voor The Almost Impossible Gameshow."

Info: www.taig.nl