• Het 15 jarig bestaan van Van IJzendoorn Marketing Advies werd gevierd met een kennissessie over Social Media, gepresenteerd door Stijn Bex (links), René van IJzendoorn (midden) en Thierry Thijssen (rechts).

    Rene van IJzendoorn

Van IJzendoorn Marketing Advies bestaat 15 jaar

TIEL Dit jaar bestaat Van IJzendoorn Marketing Advies 15 jaar en dat wordt gevierd met diverse kennissessies voor klanten en relaties. De eerste kennissessie is gehouden op 11 april met als thema 'Online Reputatiemanagement & Social Media'.

Het was René van IJzendoorn gelukt om twee social media experts naar Tiel te halen. Stijn Bex en Thierry Thijssen van het gerenommeerde social media platform Coosto gaven inzicht in de impact van social media op het dagelijks leven en de grote gevolgen voor de bedrijfscommunicatie. Tijdens de sessie kregen de aanwezigen tips over wat zij het beste wel en niet konden doen. Ook werd gedemonstreerd hoe je vanuit één dashboard alles kunt aansturen.

René van IJzendoorn ziet de toekomst voor zijn online marketingbureau met vertrouwen tegemoet. ,,Eigenlijk leven we in de ideale wereld. Iedereen kan wereldwijd communiceren en via social media is het nog gratis ook. Voor bedrijven is het echter van belang de juiste keuzen te maken qua content en social mediakanalen om relevant te zijn. Daar kunnen wij prima in adviseren", aldus René van IJzendoorn.

Info: www.vanijzendoorn.nl